Tågbiljetter bokade!

Nu är tågbiljetterna bokade till Östersund i sommar =) Vet inte riktigt om jag kommer jubla när jag sitter där på tåget direkt med världens träsmak! Tågresan från Malmö till Östersund tar 15 timmar med byte i Stockholm. Tur att det är ett byte i alla fall så man får röra på fläsket lite haha! 
Någon dag innan vi ska åka till Östersund ska jag åka till Varberg för att fira pappa och sedan ska jag åka hem till Malmö igen och samma dag ska vi åka till Östersund. Det blir mycket tågåkande! Planerade att åka från Varberg till Östersund men det gick inga tåg. 


Fick min nya mobil igår wiee* Den är jättefin!

FULL.jpg 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Oj tar det så långt tid?! Tur att du inte åker själv då. Vad blev det för mobil?

2009-04-29 @ 13:49:16
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0