Äggad!

Usch och fy! Nu har jag hemtenta vilket jag avskyr!!! 
Jag vet inte hur jag ska börja ens... Sitter här och stirrar mig blind på frågorna eller uppgifterna rättare sagt :(


Mitt hårproblem är som bortblåst. Först så provade jag ägg i håret då jag hört att det ska vara bra osv. Det blev inte sämre men jag vet inte riktigt om det blev så mycket bättre. Hade ägg rester kvar i skallen dagen efter när jag skulle till skolan, de var snyggt hahaha! 



Dagen efter äggandet så prövade jag Elvital hårinpackning (för färgat hår) som jag dessutom hittade jag på rea på Åhlen´s :) Den var hur bra som helst och mitt hår blev lent som sammets. Inga tovor, inget svinto inget trassel eller någonting längre. Detta är min bästa vän! 

Nu ska sluta blogga och börja med min tenta :S
Önska mig lycka till!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0