Bassäng stank- det snurrar i min skalle!

Dagen fortsatte på samma sätt som den började... 
Jag har bara varit så less på att städa, tvätta och diska. Det luktar basäng här inne efter att H moppade golvet, och efter allting vi torkat av med klorin. Hoppas att de flesta bakterierna e borta nu, blä!
Vi ska snart gå och käka, min mage och jag håller på att svälta ihjäl! Funderar på att duscha men orkar inte, så nu är jag den enda bakterien här hemma mouhahaha!!! 
Vi ska gå och käka på Tröls. Någonting jag inte förstår är varför alla uttalar Tröls med u, alltså Truls när det stavas med ö. Om du som läser detta har någon som helst aning om varför så vill jag gärna veta det.

Förresten så tog jag en bild på den gulafula catgrävmaskinen och hålet hahaha!!! Den kommer inom snar framtid.



Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0