HATAR den svenska sjukvården!!!!

Jag verkligen HATAR den svenska sjukvården som inte fungerar alls!
Mitt gips har gått sönder som jag nämnde i förra inlägget. Jag ringde till rådgivande sjuksköterska ortopedmottagningen först, och de svarade inte de första 2 gångerna ja ringde. 3.dje gången så sa dom att de stängde 11.a Jag ringde till akutkliniken, ortopedi och de sa att ja skulle ringa till dit ja ringde först. Ja sa att de hade stängt, eller de sa de iaf. Då sa hon att de nog var på lunch. Jag väntade till efter kl 13 att ringa och när jag väl kom fram så lyssnade inte tanten på mig när jag skulle berätta vad som var fel. Fast hon frågade mig vad felet var. Hon bara yrade, svamlade och pratade i munnen på mig hela tiden. Hon sa att hon skulle boka en tid till mig på gipsningen, hon kom tillbaka efter en stund och sa att hon inte kan boka en tid till mig och att hon skulle koppla mig till handkirurg mott. jag blev kopplad dit och de har stängt så klart!!! Jag blir sjukt förbannad ringde tillbaka dit där ifrån tanten kopplade mig och skällde ut henne!!! Då sa hon ett ögonblick, och jag väntade och väntade. Trodde ja skulle bli gråhårig av allt väntade... När hon återkom så sa hon att ja får ringa i morgon i stället. Då frågade ja om ja inte kan gå ner till akuten nu, då sa hon jo.

Så nu ska ja ner på akuten igen och häcka.
De enda som den svenska sjukvården är bra på är att koppa koppla och åter koppla. De får ett MVG av mig när de gäller att koppla vidare. På allt annat får de IG MINUS!!!! När de gäller att ta ansva tex. 

Fred ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0