Körv!

Calle Schulman har tydligen tatuerat in Körv på armen, jag skrattar HÖGT! HAHAHAHAHA, så roligt! Det är de jag kallar humor :P

Min blogg är dryg och gör inte som jag vill, som vanligt. Gå in på denna länken http://www.1000apor.se/blogs/calle/koerv#comment-115471 och läs mer själva om Calles tatuering och kolla hans kommentarer. Att folk blir så upprörda av hans tatuering (om den nu sitter på hans arm dvs.) är helt otroligt hahaha!!!

 

20090124712.jpg

 

 

"Jag tatuerade mig på New York Adorned Tattoo idag. Daniel Santoro var en klippa bakom nålen.

Det blev KÖRV på armen. För jag gillar körv. Jag gillar kort körv, lång körv. Jag gillar böjd körv och rak körv. Jag gillar stark körv och mild körv och fläsk-körv och viltkörv. Jag gillar varm körv och ölkörv och allt som rör sig i körvens utmarker.

Jag gillar körv."

 



 

Peace out!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0