Lista!

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? En röd Fjäll Räven vinterjacka eller en svart vårjacka

2. Vad använder du just nu för skor? Mina rosa Kitty inneskor

3. Favoritfärg på kläder? Lila, svart, vitt, blått, grönt, rosa. Alla möjliga fina färger :)

4. Favoritmaterial på kläder? Bomull

5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Klänningar, kjolar, tröjor, linnen = allt fint!

6. Favoritaffärer? Hm, Gina Tricot, Radical Sports, SNS bl.a.

 

GREJER

Vad använder du för:

1. Väska? En svart förliten Eastpack för att slippa ryggskott

2. Plånbok? Esprit, för stor!

3. Smycken? Svarta knappar (örhängen)

4. Solglasögon? H&M svarta, bruna, vita m.f.

5. Nagellack? Silver med glitter (det jag köpte idag)

6. Mp3? Ingen fungerande

7. Mobil? Sony Ericsson T250i

 

SKOR

1. Hur många skor har du? 32 par exakt (räknade idag) Ge mig ett skoställ!

2. Hur många av dessa har klackar? 3 par

3. Var köper du dina skor? SNS, Radical Sports, Stadium bl.a.

4. Hur förvarar du dina skor? Skohylla, garderobsgolvet, på garderoben, i hallen på golvet, i en skoförvarings tyg grej som hänger på dörren i garderoben

5. Vilken skostorlek har du? 36-37 oftast

6. Skor du mins från förr? Alla fula som Dr. Martens, Buffalo, Fila

 

BLANDAT

1.Vad har du i din:

a) Jackficka just nu? Näsdukar, reflex, försvarets, skrammel

b) Handväska eller liknande just nu? Pass, tandtråd, hårklämmor, tamponger, penna bl.a.

2. Vad är du beroende av? Försvarets, bodylotion, handkräm och H :)

3. Vilken sorts lipsyl använder du? Försvarets och Vera

4. Vad tror du på? Andar/Andlighet

5. Vad köpte du senast? Zingo. Nestea och tutti frutti rings

6. Har du nått husdjur? Tungviktaren Ophelia, min söta katt :)

7. Vad bor du i? I min lägenhet


Kommentarer
Postat av: Sara Gren

Åh, listor.... jag har lovat mig själv att inte lista en massa saker på nuvarande bloggen - fast nu blev jag gott sugen iallafall :) Kram!

2009-02-04 @ 13:39:28
URL: http://casalott.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0