Lockigt hår..?

I stället för att plugga så sitter jag och kollar på frisyrer. Jag har funderat nu en längre tid om jag skulle passa i lockigt hår. Har velat ha det då mitt är spikrakt. Hittade en bild på Shakira. Så här vill jag ha det. Vad tror ni om det?

 

shakira-record.jpg

tuck[1]_1.jpg

 

 

xinsrc_47202030711105622853422.jpg

 

Jag har i och för sig en bild där jag har lockat håret. Det blev fint men det blir alltid bättre på ena sidan och sämre på den andra. Plus att det är svårt att göra lockar där bak om man gör de själv. Jag har en sådan locktång men den är så jobbig. Om jag lockar håret själv tar det över en timme, och jag har längre hår nu än senast jag gjorde det så jag gissar på att det tar cirkus 1,5 timmar. Ska kolla upp andra alternativ än min locktång. 

 

Fred ut.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0