Svinto head!

Mitt hår är bara jättefult hela tiden och trassligt som fan! Känns som om jag går runt med massa massa svinto på skallen. Jag vet inte vad jag ska göra åt detta trassel, snälla ni som har tips jag behöver dom nu nu nu!!!
Ska köpa någon bra inpackning, alla tipsen är varmt välkomna. 
Förr i tiden så hade jag aldrig detta problemet. Då var det tvärt om, jag borstade aldrig håret med det såg nyborstat och välskött ut hela tiden. Fast jag bara tvättade de och lät de torka typ. Och då ville jag att mitt hår skulle de lite sådär busigt ut, inte sådär rakt perfekt och tråkigt (enligt mig). 
Men nu drömmer jag tillbaka till mitt otrassliga perfekta fina långa mörka hår, snyft!
Nu mera måste jag färga håret var och varannan månad för att det inte ska se jävligare ut. Tack vare en frisör som blekte sönder mitt hår så de blev vitt gult!! När det skulle bli ljusare brunt. jag stör mig fortfarande på henne och på hennes okunskap. Salongen stängde bara någon vecka efter jag varit där och det fanns antagligen anledning till det med. Jag verkar ha otur när det gäller frisörer. En annan gång skulle jag bara gå och klippa till topparna så jag gick till en frisör här på min gata, trodde alla frisörer kunde klippa topparna. Hur svårt kan det vara??! Tydligen var det jävligt svårt för henne eftersom mitt hår såg för jävligt ut och ojämt och bara fult! Så jag gick tillbaka till henne och klagade, hon sa att det inte var så ojämt och sedan  sa hon att mitt hår var så svårt att klippa för att det var ojämt på vissa ställen. Visst mitt hår var lite ojämt pga att jag fick ryck och hade några dreads som jag klippt av efter ett tag. Men vad är det för en jävla ursäkt liksom! " Ditt hår är så ojämt att det är svårt att klippa". Förresten så såg håret lika jävligt ut när jag gick därifrån andra gången så jag ringde till min riktiga frisör och bokade in en akuttid. Han är en av de bästa frisörerna jag varit hos någonsin.

Kolla in http://www.chichairlounge.se/

Jag bokar alltid in mig hos Tan men jag tror att alla är jätteduktiga där. 

Igår fick jag ryck och började tänka på om jag kanske skulle klippa av mig håret eftersom det är så slitet och hemskt. Men jag vill egentligen inte klippa mig då jag vill ha långt hår. Men jag vill inte ha långt hår om det ser ut som svinto hela tiden :(



Detta skulle kunna vara min skalle, för så här vackert är mitt hårt numera :(



Nu ska jag sluta yra om mitt hår och kolla upp vad jag ska redovisa för någonting i morgon.





Fred ut!

Kommentarer
Postat av: jeanny

sv: hehe jobbigt det med bloggen, den ska alltid krångla :/



Japp jag vet hur man gör :D

Kör en snabb förklaring här.



- Först letar du upp den videon du ska lägga in

- Tar embed koden som finns vid informationsrutan du vet där man kan prenumerera och sånna grejer.

- Sen går du in i din blogg, för att skapa nytt inlägg.. Går längst ner där det står ändra redigering eller vad det nu står..

- Klistra in den där och sen tryck på ändra redigering igen ..



Wips, sen har du den där ^^ Sen är det bara att publicera.

2009-01-11 @ 14:04:32
URL: http://gadn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0