Lista!

Brukar du komma i tid: Ibland och ibland inte
Vad hade du i din mun senast: Tandborsten
När mår du bra: När jag är häppy!
När blev du fotad senast: I går eller i förrgår, mins inte riktigt
Hur känner du dig nu: Trött trött trött!
Kan du laga mat: Ja, bättre än dig :P
Vad pluggar du: Vid Malmö Högskola till Studie- och yrkesvägledare
Vad tycker du om fötter: Absolut inte! Kan kalla det fotfobi
Är du smart: Lätt!
Vad har du på dig: Mjukisar, tröja och raggsockar
Är du aktiv i skolan: Haha det beror på vad/ vem man jämför med
Vad saknar du: Sommaren, pengar, större boende
När och varför grät du senast: Förrgår natt tror jag
Var det pinsamt att svara på det: Nä
Hade du en bra kväll igår: Ja :)
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe
Vad ska du göra i sommar: Sola, bada, resa, jobba, festa och chilla m.m.
Är du nöjd med ditt liv: Med vissa delar bättre än andra 
Vad vill du jobba som: Här borde jag nog skriva studie- och yrkesvägledare
Har du tråkigt just nu: Nja, lite för annars hade jag inte svarat på dessa frågorna
Vad gör livet värt att leva: Vänner, familj, Håkan, Ophelia, framtiden!
Vad i livet ångrar du: Att jag inte rest mer
Är du musikalisk: Njä, inte särskilt
Vad lyssnar du på för musik: Allt från klassiskt till drum ´n bass
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Fattig student hahaha! Annars vet jag inget
Är du bortskämd: Nä, men önskar att jag vore lite
Är du trött: Ja rätt så
Vad gör du i morgon: Förhoppningsvis pluggar, tar bort gipset, tvättar, städar 
Din första Operation: Har aldrig opererats som tur är
Första piercingen: Naveln för 8.a år sedan 
Första bästa vän: Syrran
Första priset: Mins inte
Första sporten du började på: Dans/ balett tror jag
Första husdjuret: Kanin
Första semestern: Skidsemester i Trysil tror jag
Första konserten: Mins ej
Första kärleken: Hahahaha!! Mins inte det heller, Anders L. kanske..?
Favoriter: 
Filmer: Pulp Fiction, A Night At The Roxburry, Ice Age m.f.
Tvprogram: 2 1/2 men
Musik: Hur mycket som helst!
Drink: Piggelin, Redbull Jäger och mina egna blandningar :P
Kroppsdel (på kille): Mage, gump, hals
Sport: Häst hoppning
Plagg: Kjol
Skola: Pass
Bok: Lasermannen
Just nu: Det räcker med litteraturen vi har i skolan
Äter du: Lasagne, grillat, pajer, sallader, julmat :)
Dricker du: Oboý, Kiviks äpplejuice, vatten
Ska du: Kolla på 2 1/2 men och sen sova
Lyssnar du på: Reklam på tv.n
Väntar du på: På att 2 1/2 men ska börja
Tittar du på: Dator skärmen
Vad du föredrar (motsatta könet) 
Läppar eller ögon: Både och
Kramar eller kyssar: Både och
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage
Busig eller lydig: Busig ;)


Godnatt gott folk, nu är det snart dags för 2 1/2.


Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0