Ny Cobra!

Det var meningen att ja skulle gå upp tidigt i morse, alltså redan vid 7 tiden. Jag snoosade och ställde om klockan 100 gånger. Vaknade av ett ryck av en dröm, drömde om mitt trasiga gips. Flög upp ur sängen och klockan var då 10.30, hoppsan! Meningen var att ja skulle gå upp tidigt för att gå till ortopeden för att få mitt nya gips. Jag slängde mig på telefonen och ringde till handkirurgen i stället för att fixa en tid, jag var där nu 13.30. I stället för att sitta och häcka på ortopeden i evigheter. Besöket hos handkirurgen gick förvånansvärt snabbt. Från att jag kom dit tills att jag gick därifrån tog uppskattningsvis 15 minuter. När sköterskan tog av gipset så var det skittight! Handen hade varit som strypt, inte konstigt att den somnade för jämnan. Min hand såg hemsk och jävlig ut, man kan jämföra det med Gollums vackra fejs. Det kliade grymt mycket, så jag passade på att klia och tvätta handen och armen. Fingrarna var redan stela och jag fick ta i för att ens kunna böja dom. Kändes konstigt. Sen fick ja mitt nya gips :) Fick en blå linda runt skiten så det inte ska se så skabbigt ut. Detta gipset är även mindre vilket är skönt :) 

Jag skulle visar 2 bilder på min nya Cobra, men eftersom bloggen är ceppo vilket den är allt för ofta nu mera så kommer bilderna senare idag eller i morgon.


Fred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0