Stök & Bök!

Sitter fortfarande med hemtentan :( Det känns så segt... Jag bara fastnar och skriver om hela tiden och flyttar stycken hit och dit. Nu har jag en paus, ska dricka kaffe och hoppas på mer energi, Redbull hade varit gott men lär bli beroende inom snar framtid om jag dricker det.. 
Det är så obekvämt och trångt att sitta i köket och plugga. Stolen är obekväm och bordet är för litet. Jag vill flytta till en 3.a någonstans kring nobel, på rätt sida så att säga. Kan tänka mig folketspark men helst av allt roskildevägen.


Fy fan vad stökigt det ser ut på bilderna jag tog. 
Har inte orkat sätta upp min lilla klocka än :P

Jag borde läsa igenom vad jag skrivit så det inte blir som när jag började läs igenom vad jag skrev igår och fick PANIK!! Hälften av det jag skrev igår var jättekonstigt och passade inte alls in. Så jag började med att ändra om hela tentan och skriva om :( Var inte det roligaste jag varit med om idag men det näst roligaste... 
Ikväll efter inlämningen ska jag tentafira, undra om någon hakar...?? Får kolla upp det.

Önska mig lycka till era plugghästar!! Mouhahaha!!!


Fred ut på mitt köksbord!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0