♥ Lista

Denna jättetöntiga hittade jag på Sawens blogg och jag var tvungen att göra den.


Vad heter ni?
 Caroline & Håkan 
Hur träffades ni? Vid Caroli
Är ni förlovade? 
Bor ni ihop? Ja :) 
Har ni barn? Nä
Har båda körkort? Nä, inte jag
Isåfall, vem kör bäst? -
Kommer du ihåg er första kyss? Lätt! I en skabbig soffa i en skabbig replokal som ligger i ett skabbigt område, hahaha!!
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han, och jag blev förvånad och stum
Vem är äldst? Han
Vilka stjärntecken är ni? Jag är vädur och han är våg
Vem fyller först på året? Jag. Håkan fyller år 6 månader och 2 dagar efter mig
Vem är längst? Han
Vem sjunger bäst? Båda sjunger lika "snygga" hihi!
Håller ni i handen på stan? Ja, så klart!
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nä, de kan man inte påstå
Blev du kär i första ögonkastet? Nä, men det jag såg gillade jag skarpt och hade svårt att släppa blicken från "det" ♥
Har ni någon speciell låt? Nä, men det finns några som jag förknippar honom med
Har ni några "fri kort"? Nä
Har ni varit utomlands tillammans? Vi möttes upp i Prag i somras
Vilket är ert bästa minne? Har massor, bl.a ifrån den skabbiga replokalen 
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Lagar middag, badar, kollar tv/film och pratar massor
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja 
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ja, hela 7 minuters gångväg :P
Blir du lätt svartsjuk? Ibland
Brukar ni bråka? Då och då 
Ringer eller SMS:ar ni mest? Messar tror jag, fast vi ringer ofta också
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hans tindrande blå ögon, hans fina ansikte, lena mage och rygg, söta fötter, allting gillar jag jättemycket! 
Brukar nån av er prata i sömnen? Ja, jag så klart! Jag tror jag pratar några gånger i veckan, men smaskar gör jag flera gånger per natt. Undra vad jag smaskar på..??

Nu är jag jättemegatrött efter att ha gjort denna listan.
Natti natt!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0