Ergorapido...

Nu har jag städat och använt mig av en dammsugare med sladd. Min rosa/lila ergorapido är värdelös kan man säga! Den suger upp det den vill och det är inte mycket det! Den var dyr och värdelös men snygg! Alltid någonting, men jag tycker att uppfinnarna borde satsa på funktionell och snygg! Det gäller inte bara dammsugare utan det mesta tycker jag, som min mobiltelefon från Samsung U600 och min vask i köket tex. Snyggt men ofunktionellt! Ska satsa på fult nästa gång jag köper något som måste vara funktionellt! 

Köp alltså inte Ergorapido om du ska kunna dammsuga med den, köp den om du vill ha en snygg prydnad i hallen!

 

Någon som vet en bra och funktionell dammsugare? Jag hade en gul samsung innan, den höll i knappt 2 års tid och var skitbra tills den en vacker dag började brinna....

 

ergorapido.jpg

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0