Äntligen på väg!


Vi hörs i Milano =)

Peace!



Kommentarer
Postat av: Monia Plosjö

Vad pinsam männsika du är som säger att jag och min syster bör skämmas? Ehh du borde kanske skämmas och fråga dig själv varför det är en rättegång mot Bingo om vi inte har något att stämma honom förr. Du borde kanske inte dömma människor om du inte har någon aning om vad sanningen är. Jag och Marie har inte stämt bingo på två miljoner. Han har själv skrivit på vitet (på hans eget kotrakt) därav har han själv satt ribban. Dessutom så erkände ALLA bingos vittnen att dom aldrig träffat mig för något godkännande. HAr du aldrig hört talas om att man bör höra båda viriationer innan man yttrar sig?

2009-06-10 @ 11:13:00
URL: http://www.improveme.se/moniaplosjo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0