Lista!

Är du..

Arrogant: Nja, kan vara

Osäker: Ibland

Trött: Ibland

Intressant: Njä kan jag väl inte påstå

Smart: Tycker jag inte, men folk påstår det

Barnslig: Jaaa =)

Liten: Nej, lång och ståtlig och gammal som gatan haha!

Lätt: Vad anses vara lätt?

Skoltrött: JA!

Rolig: Yes

Pratglad: Oftast

Frågvis: Oftast

Organiserad: Sådär hemma

Hälsosam: Ibland

Blyg: Sällan

Attraktiv: Klart =)

Lätt uttråkad: JA!

Vegetarian: Nej inte längre, fast jag säger ofta att jag är det av gammal vana

Besatt: Hmm... Beror på hur man ser det

Pålitlig: Japp

Filosofisk: Nja, kanske de kanske

 

 

Har du..

För många vänner: Nej

Förföljelsemani: Nej

Tvångstankar: Nej

Färgat håret: I veckan mörkbrunt

Brutit några ben: Yes, ena benet

Några piercings: Naveln

Egen dator: Japp min älskade Mac

Gjort bort dig rejält: Klart!

Bra självförtroende: Beror på, men över lag ja

Komplex: Det har väl alla

Kysst någon: Klart

Haft sex: Mmm

Sagt jag älskar dig till någon idag: Skrivit till Håkan ♥

Varit kär: Jag är kär =)

Blivit kär i någon på nätet: Nej

Dumpat någon: Ja

Stulit någonting: Nej

Gjort något olagligt: Ja

 

 

Vem..

Saknar du: Håkan ♥

Vill du döda: Inget just nu

Rörde dig sist: Ophelia

Slog du sist: Håkan hihi!

Kramade du senast: Ophelia

Kysste du senast: Håkan

Skrev du till sist: Skrev? 

Vill du vara som: Hmm. Jag är mig själv och tänker inte vara som någon annan

Sårade dig sist: Håkan

Vill du bli galet full med: Mina vänner

Gjorde dig riktigt glad senast: Håkan

Fick du sms från senast: Håkan

Ringde dig senast: Mamma

Ska du gifta dig med: Håkan

Får dig att skratta: Håkan, Ophelia och mina vänner


Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du får en trevlig helg :)

2009-06-05 @ 00:00:16
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0