Midsommar

Bloggen vägrar att lägga upp mina gröna och sköna bilder från Italien. 

Idag är det Midsommar och vädret börjar bli bättre =) Det är fortfarande kallt enligt min mening men solen kikar i alla fall fram vilket är ett stort +. Idag har vi hittills städat hela lägenheten och jag har tagit den första klunken av alkoholhaltiga dryck. Känner min aningen alkoliserad efter resan. Där var man ju tvungen att dricka både ett och två glas vin varje dag då vi befann oss i Toscana =) Gott vin för en billig peng! Vilket fick följa med oss hem, 4.a flaskor exakt.

Nu ska jag göra mig i ordning och därefter ge mig ut på jakt efter gräslök =)

Glad midsommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0