Nightmare

Fy vilka mardrömmar jag drömmer varje natt. För någon natt sedan så drömde jag att det brann i hela stan brann och att jätte många brann inne och dog osv. I förrgår natt drömde jag att jag och Håkan gifte oss men det var inte alls så som jag vill ha det utan det var i en mörk läskig kyrka (typ som i Harry Potter). Min mamma och några till hade bestämt hur allting skulle vara och jag sa att jag inte vill gifta mig i en kyrka för jag är inte troende och det känns så falskt då om jag ska lova gud osv. Så sa min mamma att jag var värd att gifta mig i den kyrkan osv. Jag blev arg, ledsen och besviken. I natt drömde jag att det var översvämning i hela Sverige. Det var som en tsunami som dränkte hela landet och det var färre än hälften av hela landets befolkning som överlevde. Jag var en av dom som överlevde och försökte ringa till min familj och mina vänner efter jag hade tagit mig upp på ett högt högt berg, och min mobiltelefon hade överlevt av någon konstig anledning. Jag hamnade hos en armish familj i en by och dom tyckte jag var så konstigt och annorlunda från dom. Men jag fick lov att bo där ett tag i alla fall och dom var snälla och tog hand om mig. 

Nu ska jag hoppa in i duschen jämfota och sedan göra mig i ordning för att åka till Ystad för ett läkarbesök. Återkommer med hur det gick när jag är hemma.


Peace!

Kommentarer
Postat av: Sissi

fy..katastrof känslor!!!

2009-06-02 @ 14:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0