Sol Sol Sol!

Vaknade tidigt idag och blev serverad frukost på sängen =) Har segat tills nu då jag måste sätta fart att göra mig i ordning då jag ska ner till stan och träffa en vän. Hoppas på sol sol sol idag =) 


Vi fann det tursamma vildsvinet på Piazza del Mercato Nuovo på väg hem från festandet mitt i natten. 
Man lägger pengar i vildsvinets öppna mun och väntar på att vattnet som kommer ut munnen på den ska göra att myntet ramlar ner i brunnen under. Pengarna går till ett barnhemmet Madonna del Grappa. 



Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack för i går det var jättekul att ses. Vi måste göra om det sanrt igen.

2009-06-23 @ 15:44:51
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0