Stress?!

Nu är jag hemma igen efter en heldag i Ystad. 
Besöket hos läkaren gick bra och jag fick ta några blodprover. Jag hade tydligen jättebra provresultat på alla andra utom just stressen. Han sa att jag får jobba med stressen så jag kan hantera det. Anledningen till att jag blir/ är sjuk så ofta är att jag blir extra mottaglig för sjukdomar då mitt immunförsvar aldrig hinner ta igen sig utan det bryts ner när man är sjuk vanligtvis och sedan tar det igen sig men mitt är dåligt hela tiden pga. att jag är sjuk så ofta. För att jag inte ska vara sjuk jämt och ständigt så måste jag jobba på att stressa ner. För det är stressen som utlöser alltihopa. Har tänkt lite på det idag och det jag kommer på är Yoga och spikmattan. Har du något förslag till mig hur jag ska kunna stressa ner?

Efter läkarbesöket träffade jag en gammal god vän och vi käkade och lapade sol och så klart snackade en massa.

Nu är jag trött och tänkte äta lite....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0