Hungrig som en varg!

Nej det blev inga drömmar om bikinijakten, tack och lov! Drömde dock andra konstiga drömmar.

Idag är det torsdag vilket innebär att jag ska förbereda mig inför resan, jag tvättar idag och ska packa, städa, diska, inhandla det sista.

Fy jag bara gäspar och nyser idag.

Nu ska jag laga lunch, har inte ätit nått vettigt sedan Håkan åkte till Milano vilket är över en vecka sedan. Bara mackor, fil, och knäckemackor. Min mage morrar och jag börjat bli vrålhungrig så jag hade kunnat äta upp en hel ko! Undra vad jag ska laga ihop för någonting... Bäst att kolla kylen och frysen först innan jag börjar planera värsta fest måltiden.

2 dagar kvar tills jag befinner mig på Milanos high fashion streets =)
Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0