VARNING FÖR BLUFF!

Läste Alex Schulman idag och var tvungen att kopiera över hans inlägg i min blogg. Vilken MES! 
(läs nedan).


Så härligt att se att övriga media äntligen hakar på mitt avslöjande om att allt den här mannen gör är fejk fejk fejk i Ballar av Stål. Radioprogrammet medierna tog upp det i helgen. Branschsajterna hakar på. Och folk som var med under inspelningen erkänner nu bluffen. Bra jobbat! Jag tycker inte att den skithögen ska komma undan. Jag känner mig lurad. Som jag älskade honom i början. Jag tog med honom på Innelistan och allt. Skrev att han var så MODIG. Men han var inte modig. Han var FEG. Han vågade inte spela in de där scenerna där han blir jagad av huliganer skarpt, så han gjorde upp allt, bad sina kompisar komma in och jaga honom lite. 

Vilken liten fjant! Framför allt när man tänker på hur han brukar sitta i den där soffan med sitt "sköna" leende, sina busiga uppsyn och självgoda stil och malla sig över alla livsfarliga bud han gör. Och så är allt fejk. Titta på den här killen ikväll nu, titta på hur han beter sig och tänk samtidigt att ALLT HAN GÖR ÄR FEJK. Är det inte smärtsamt patetiskt, fy fan för han.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0