Shopping!

Jag försöker spara pengar men det är inte så lätt att spara när man bara har CSN! Nästintill omöjligt kan man säga. Mitt tips är att plugga vidare direkt efter studenten dels för att man är inne i det, man kommer tycka att man får mycket pengar fast det bara är ca 7800:- Jag som jobbade flera år innan jag började plugga kände mig "rik" när jag jobbade heltid. Sedan när jag började plugga fick jag helt plötsligt hälften av min lön vilket inte är någonting! Hur svårt att anpassa sig som helst! Eller så är det bara jag som har svårigheter med att spara och leva efter en tight budget eftersom jag är shopaholic (hur det nu stavas).
Lindex
Lindex Shop Online - Knästrumpa Lindex Shop Online - BenvärmareLindex Shop Online - HipstertrosaLindex Shop Online - HipstertrosaLindex Shop Online - Light Hipster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0