Kks behöver Dig!

Kollar runt på kattkommando syds hemsida som är en hemsida för hemlösa katter som söker ett permanent hem, tycker så synd om katterna som blivit lämnade...
När jag bestämde mig för att skaffa katt så letade jag runt på hemsidor för hemlösa katter. Hittade tillslut min Ophelia på blocket som då bodde i ett tillfälligt hem via ett katthem. Tjejen som hade henne då skulle flytta och hade ingen möjlighet att ta med henne så i samma sekund jag fick reda på att Ophelia skulle avlivas om jag inte tog henne bestämde jag mig för att jag skulle ta henne!
Så mitt råd till er som tänker skaffa katt är att ni ska gå in på http://www.kks.nu/ och leta upp er katt!
Kolla så söta katter.
blabar2
whiskey
derek
Yassi
Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0