Vaknade i morse med färre hjärnceller & med grav hufvudvärk!

Idag är dagen D kommen. Dagen D då jag bestämde mig för att göra en ny blogg, fast så ny är inte denna som man skulle kunna tro, mouhahahaha! Denna bloggen föddes en varm och solig sommardag och året var hmmm... (kliar mig i skallen).... öhh 2007 tror jag. Skrev nått meningslöst inlägg och tog bort de ca 1 år senare. Tanken med denna bloggen sommardagen 2007 var att jag skulle lägga ner min gamla blogg och börja blogga här i stället, men då separationsångesten blev för stor så fortsatte jag att skriva i min gamla blogg. Men nu när det är ett nytt år och allt så tänkte jag passa på att lägga ner min gamla blogg och börja blogga här i stället.
Ett problem med blogg.se är att jag fattar verkligen nada när det gäller allt!
Önska mig lycka till!


Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0