Skeppsbrott som på gamla da´r.

Har varit snål med uppdateringarna sedan vi kom hem från Italien eftersom det inte känns som om jag har någonting att komma med...

I går tränade jag för första gången på mycket länge. Det gick förvånansvärt bra tycker jag =) Sprang snabbare än jag någonsin gjort. Idag sov jag ut och sedan jag vaknade har jag bara chillat hemma. Tänkte gå ut men behöver städa upp här hemma först, sedan blir det inhandling av föda och där efter tänkte jag laga något gott till middag och lyxa till det med en smarrig efterrättspaj =)

Nu ska jag städa så man slipper hålla på med skeppsbrott resten av dagen!



P.s Vill bara tillbaka till Italien D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0