Du är efterlyst!

Underbart att våren är på väg!
Fy vad dålig jag är på att uppdatera här!  Nu kommer det lite uppdateringar i alla fall :)

  • Praktiken är snart slut och dagarna har bara sprungit iväg. 
  • Tränade igår och ska försöka göra detta regelbundet 2-3 gånger i veckan.
  • Min vänster fot gör ont och jag tror det beror på min gamla ledbandsskada :(
  • I morgon kväll ska jag till Entré och kolla på Simsoak! (googla- simsoak, går fortfarande inte länka!!!)
  • Idag när vi skulle tvätta hittade jag H:s gamla slängda kallingar upplagda och vikta prydligt på mangeln där alla glömda kläder ligger. Vem f*n gräver i soppåsen och lägger upp kallingarna där??!!
  • Nu ska jag glo vidare på Efterlyst!

Fred!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0