Italien nästa!

Min dumma blogg krånglar igen och vägrar att lägga upp bilden på mitt fina vintage rosettskärp som jag fyndade igår för hela 30 spänn! Kostade egentligen 45 men jag prutade lite, så jag köpte även 2 fina plåtburkar som jag har thé i. 

Fy farao! I morgon börjar hemtentan. I går kväll märkte jag att mitt internet inte fungerade. Jag blev senil och började tveka om jag hade betalat comhem räkningen eller ej, men jag visste innerst inne hela tiden att jag betalat det. Jag fick panik och har försökt tänka ut flera olika planer hur jag skulle kunna skriva ut tentafrågorna i morgon bitti... Kom fram till att åka ner till skolan för att skriva ut dem är nog det bästa. 
Vaknade i morse vid 11 tiden och gick direkt och försökte tricksa med datorn och kolla om nätet fungerade. Givetvis så fungerade de inte. Jag blev sur! Bestämde mig för att gå ut och köpa en present i stället för att plugga till tentan i morgon. Kom hem och kolla om nätet fungerade igen vilket det inte gjorde. Jag blev ännu surare och drog ut alla sladdarna jag kunde hitta till allting och satte i dem igen. Och helt plötsligt så började nätet fungera jippi!!! Glömde jag säga att jag fick MVG i teknik på högstadiet?? Antagligen eftersom det är en fet lögn, jag fick G minus! Men tror bestämt att min lärare om han hade sett mig nu varit mycket stolt över mig. Eller detta räknas nog inte in i tekniken. Men min datorlärare till idiot hade nog ångrat sig att hon gav mig IG i datorkunskap i stället för VG vilket jag var värd, MINST!!!

I kväll ska jag och H boka i resan till Italien. Såå härligt det kommer bli!!! Jag funderar redan på vad jag ska ta med mig och vad jag behöver införskaffa inför resan. Jag är redan nervös då jag ska flyga ner själv, och jag har aldrig flugit själv om man inte räknar när jag flög från Östersund- Stockholm Stockholm-Malmö med brutet ben med en personlig assistent som körde runt mig över allt i rullstol. Mins fortfarande mycket tydligt att att jag kände mig som ett stort sär! Blev inte bättre att jag blev behandlad som ett heller (av flygvärdinnorna). 

Idag har jag och H varit tillsammans i 10 månader, och det ska vi fira med att gå ut och äta på vår favorit restaurang :) 

Nu ska jag kolla lite i böckerna, så jag vet vart de mesta står i morgon då tentan börjar.


Fred ut!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Grattis! Vad köpte du för present då? När bär det av till Italien då?

2009-03-04 @ 20:53:35
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0