Krater fejs!

Fy för att vara tillbaka till skolan säger jag bara. Gjorde någon konstig redovisning i grupp, fattar inte hur lärarna hade tänkt sig att de skulle gå till. Men vi gjorde någonting i alla fall som gick hem!
I morgon och resten av veckan kommer jag befinna mig i skolan... 

Har dessutom fått 9 VRÅLSTORA finnar!!! Har typ aldrig haft finnar förr, visst har jag haft miniminismå som försvunnit efter en dg. Men detta är fruktansvärt! Helt ärligt tror jag att jag ätit någonting som jag är allergisk mot då min kropp brukar reagera just med utslag eller liknande vid allergier. Och hela kvällen har jag funderat över vad det kan vara som jag ätit som jag inte ätit på länge länge. Choklad är en sak som jag åt i mitten av förra veckan innan finnarna dök upp i fejjan. Annars kommer jag inte på någonting annat. Ska iväg en dag till vårdcentralen och göra några olika allergitester och då kanske det visar sig att jag är allergisk mot någonting nytt...
Ett försök till att få bort finnarna jag testade idag var att sola solarie. Ska göra det lite då och då så får jag förhoppningsvis ett lyckligt slut när det gäller finnarna.

Nu ska jag chilla vidare i soffan.

Vad gör ni ikväll?


Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0