Rastlös!

Nu har jag pluggat lite men är för rastlös för att läsa mer just nu. Ska göra mig i ordning och gå ut för att träffa H. Hoppas att det inte är lika kallt som det var igår. det var fruktansvärt och när jag kom hem från promenaden så bäddade jag ner mig i sängen för att inte frysa ihjäl och sedan gick jag inte ut mer på hela dagen eller kvällen brrr! Jag vill ha våren här men allt vad det innebär! Mycket sol och värme :)

I eftermiddag blir det träning. Känner att jag börjar komma igång igen vilket är skönt, har även märkt att jag blivit smalare. Ett citat från min kompis K som han sa i helgen är:

 "det enda sättet att bli smal på är att sluta äta!"

Detta stämmer såå bra!! För man kan ju inte bli smal om man bara äter skräpmat och för mycket mat, det går ju bara inte, det är omöjligt! Och jag vet att citatet fungerar då jag prövat det själv. Men eftersom jag inte bara vill bli smal utan vältränad och muskulös så fungerar det inte lika bra. Men om man äter rätt som jag gör mestadels gör och äter lagom och tränar ett par dagar i veckan så kommer jag uppnå mitt mål!


Fred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0