Äntligen fredag...

Tog ledigt från pluggandet i eftermiddags och passade på att träffa en gammal och go´vän =) Det blev fika och shopping! 
Hittade denna fina och sköna capé (kolla bilden), 2 baströjor en i svart och en i mörkgrå, en rundstickad halsduk i mörkbrun med lite glittertrådar i. Fick den nya Elle på HM =) Hittade en jättefin och jättesöt klänning på HM, visste inte om jag skulle köpa den eller inte. Vet inte riktigt vad jag ska ha den till och om den egentligen är jag. Men jag gillar det skarpt och måste köpa den i morgon. Så fort jag såg den tänkte jag examensklänningen är funnen! (Fast när jag tänkte efter så tänkte jag att jag kommer ju hitta minst 25 andra klänningar innan dess och tänka samma tanke). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0