Fyllde år igår!

Bloggade inte alls igår, hade fullt upp då jag fyller år =)
Träffade mamma i stan och gick runt och letade efter skor som jag skulle få. Men hittade inga fina som fanns i min storlek så jag får vänta tills jag hittar några fina.
Fick en del presenter igår:
  • Örhängen 
  • Stora pasta kokboken
  • En sömnadsbok
  • En liten kokbok
  • Ett påskägg
  • En rosa blomma i en kaninkruka
  • En tavla
  • En prinsesstårta
Örhängena och tårtan fick jag av H och resten av mamma. Får de andra presenterna när jag träffar dem.

Bloggen vill inte lägga upp en bild på min tårta =(
Dumma blogg!



Kommentarer
Postat av: Josefine

Det var ju många och fina presenter

2009-04-16 @ 22:58:19
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0