Mordförsök på min gata.

Ingen gripen för mordförsöket

Mannen som sköts i underlivet i centrala Malmö sent på söndagskvällen har nu opererats. 
- Han har inte livshotande skador och är vid medvetande, säger Mikael Persson, informatör vid Skånepolisen.

Polisen hoppas nu att kunna få lite mer klarhet i vad som låg bakom skotten mot mannen på Torekovsgatan sent i går kväll. 
– Han har vaknat upp från operationen nu och vi räknar med att kunna hålla förhör med honom under dagen, säger Mikael Persson, informatör vid Skånepolisen.
Ännu har alltså ingen gripits eller tagits in till förhör med anledning av mordförsöket. 
– Vi kommer att knacka dörr i området under dagen, säger Mikael Persson. 
Polisen vill gärna ha in fler vittnesuppgifter från personer som kan ha sett eller hört någonting som kan sättas i samband med skottlossningen. 
– Det är bara att ringa 114 14, säger Mikael Persson.


Jag undrar exakt vart på min gata detta hände, då gatan är rätt så lång. Jag mins att jag hörde någonting konstigt men det var nog inte något skott... Jag undrar även vilken tid det hände och vem det var som blivit skjuten och vem som sköt. Tänk om man vet vilka det är... En granne kanske....?
Undrar också om polisen kommer till mig och knackar dörr och frågar ut mig.
Jag hörde inget bråk eller sådant i alla fall. Somnade vid 1 tiden och sov som en stock.
Jag vill ha mer information om detta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0