Solbränd!

Vaknade, slöade hemma och duschade och gjorde mig i ordning medan jag lyssnade på skön musik, sedan gick sedan ut. Efter jag hade varit ute i 2 minuter märkte jag att jag hade tagit på mig för mycket kläder! Fick ta av min vårjacka/kofta och sjalen och knäppa upp min lilla svarta zipp. Det var helt underbart skönt när jag gick mot värnhem. Gick genom kyrkogården och tittade på alla gravstenarna. Jag läser namnen och undrar hur den personen var, och hur han/hon dog. När jag går förbi en familjegrav undrar jag alltid om de var rika och var stolta över sin släkt med en familjegrav, eller om de var fattiga och därför begravde flera människor i samma grav. 

Nu sitter jag hemma och lökar i soffan framför Miami Ink, och är trött... vet inte om det beror på den hemska bussfärden hem (var tvungen att åka buss då jag köpt kattmat till hårbollen, jag hatar att åka buss i Malmö!!) eller om det beror på att jag blir trött i solen. Igår var det så varmt på balkongen när jag satt där ute och läste kurslitteraturen att jag har märken efter linnet jag hade på mig. Trodde inte att solen skulle ta så bra på bara 2 timmar!

Ska fortsätta glo på Miami Ink och äta godis :)

Vad ska du göra ikväll?
Jag ska ut och röja!!



Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0