Tatueringar.

 

Jag funderar fortfarande på tatueringar... Från början tänkte jag ett rosa hjärta på foten, rätt så litet. Sen övergick tankarna i en stor blomma som skulle täcka mestadels av fotens ovandel, men när jag googlat som har jag hittat denna underbara tatuering som Jordan har. Den är så fin! Tanken har aldrig slagit mig att göra en likadan men kanske något liknande. Jag har ju redan en rosett på höften som är rosa... Men jag är osäker på om jag vill ha en sådan tatuering som går runt ankeln. Så just nu tänker jag åter igen på mitt rosa lilla hjärta på foten. Har inte planerat att göra den nu, så i fall i höst. Vi får se. Jag lär uppdatera om jag gör någon och vad i så fall :)
Har ni någon/några tatueringar?

foot-tattoos.jpg


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0