Tyda drömmar.

I natt drömde jag 2 hemska och konstiga drömmar.
Den första drömmen handlar om att mina tänder blir helt lösa och jag vickar på dem fram och tillbaka som jag gjorde när jag var lite då mjölktänderna var lösa ständigt och jämt. Helt plötsligt sliter jag lite extra i en tand och den åker ut! Jag får panik och vickar vickar lite extra på alla. 
Det hemska med denna drömmen är att jag hört att en tant som är drömtydare säger att om man drömmer att man tappar tänder så dör någon i ens närhet. Detta hände en person 2 gånger under kort tid. Jag har drömt att jag tappat tänder förr och varit livrädd för vem som ska dö. Det är jättehemskt! Sitter med mobilen i handen hela dagen om någon skulle ringa.

Den andra drömmen handlar om att jag bor i min gamla lägenhet på Dalaplan med H. Jag har tråkigt en dag och går ner en våning och upptäcker att vår lägenhet har en undervåning också. Vi som bara trodde att vi hade en 2,5:a hade en dubbelt så stor lägenhet med 2 badrum till där nere och stora rum. Det jag tycker är skrämmande i drömmen hela tiden är att det känns så läskigt att vara där nere på undervåningen men att jag tvingar H att flytta ner sängen och andra grejer som står i sovrummet för att vi ska ha vårt sovrum där nere. En dag när jag kommer hem så står det en kille i bara handduken i vårt kök där nere och jag blir skitarg! Konstigt nog låter jag honom ta en dusch och sedan får han dra. Senare kommer han tillbaka med alla sina kompisar och är vrål vilda! Jag blir förbannad och H med och jag slänger ut dem bokstavligttalat. Några tjejer börjar gråta men de skiter väl jag i! Det är mitt hem och om jag inte bjudit in dem utan de bara stormat in så får dem skylla sig själva att jag slänger ut dem!

De som är så konstigt med båda dessa drömmarna är att jag drömt båda 2 innan. Den sista var inte så länge sedan jag drömde den tror jag inte, kanske några månader sedan men jag mins den väl.

Är det någon som kan tyda drömmar så kontakta mig här!



Kommentarer
Postat av: Sissi

Drömtydare är jag inte men det har hänt att jag oxå drömt en dröm flera ggr!! Läskigt!! Puss

2009-04-23 @ 18:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0