Min önskelista så ni vet!

Dagarna tills min födelsedag närmar sig med smygande steg. Samma tankar far igenom skallen varje år numera
"usch och fy vad gammal jag blir!!! Hur många år är det egentligen kvar tills 30?? Och vad önskar jag mig för någonting???"

Jag brukar oftast ha en önskelista med massvis med saker och ting som jag verkligen vill ha! Men i år önskar jag mig endast 3 saker och det är:
  • En ny mobiltelefon (då det finns en viss fördel att höra vad personen i andra luren säger)
  • Ett våffeljärn (endast för att jag är sugen på våfflor idag och för att jag inte åt några på våffeldagen, men är mycket tveksam till om jag någonsin kommer använda skiten om jag får ett)
  • PENGAR!!! (det kan jag aldrig få för mycket av!!)
Annars önskar jag mig alltid köksprylar som kan vara bra att ha flera stycken av om man inte skulle orka diska eller om en skulle gå sönder (som när jag bara önskade mig en potatisskalare i julklapp ett år av pappa och han tyckte jag kunde gå och köpa en själv, men jag tyckte jag lika väl kunde önska mig den så jag slapp besväret att gå och köpa en själv, så jag fick en tillslut!) Så min önskelista på köksgrejer som man vara bra att ha är:
  • Osthyvel (orkar aldrig diska den!)
  • Äggskärare (eller vad det nu heter, men har faktiskt ingen)
  • Potatisskalare (fast jag nästan aldrig äter potatis)
  • En slickis (då en viss H bröt av den igår när jag som mest behövde den)
  • Påsar för att frysa in isbitar i (aldrig fel med is i frysen eller i drinken)
  • Folie (för att skrämma Ophelia = katten med när hon är olydig)

Här är alltså en mycket utförlig önskelista som är till för er som inte vet vad ni ska köpa till mig när jag fyller år den 15 april!

potatisskalare.jpg




P.s En prinsesstårta blir jag mycket glad över om jag skulle få en ;) D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0