Klarade omtentan!

Igår när vi tränade sprang jag 2 km! Jag är riktigt stolt över det då jag bara sprungit en gång innan på löpband och sprang då 1 km, man kan säga att jag bara sprungit 2 gånger i mitt liv då jag verkligen avskydde att springa innan, har alltid gjort det fast nu är det rätt så skoj när jag kan springa =) Sedan jag bröt mitt ben för allt för många år sedan så har jag inte kunnat springa alls. Har bara sprungit i nöd situationer som när jag ska till bussen hihi! Mitt ben har varit så svagt att jag haft ont i det så fort jag stått eller gått för mycket under en dag. Men sommaren 2008 då försvann min smärta i benet och jag glömde bort hur obehagligt och ont det gjort under alla åren. Så nu är jag riktigt peppad på att springa! Känns skönt att få tillbaka musklerna i kroppen =) 

Nu ska jag käka frulle och sen ska jag tvätta hela eftermiddagen :(

Förresten så vill jag bara berätta för hela världen att jag klarade omtentan WOHO!!! Är riktigt glad för det! Det kändes bra när jag skrev den men man vet aldrig och speciellt inte med denna superduper svåra tentan.



Kommentarer
Postat av: Sissi

Grattis..måste kännas skönt!! Kram

2009-04-28 @ 14:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0