Valborg!

Har varit dålig på att uppdatera i 2 dagar nu. Har haft fullt upp så jag har inte hunnit hela enkelt. Har precis skickat in de 2 sista uppgifterna i denna kursen som är slut nu. Undrar hur de blev då jag är aningen seg i skallen, inte bra att skriva när man är trött men jag ville bara bli av med de och skicka in de för att slippa tänka på det i morgon då det är Valborg! (Kollar klockan och inser att det är Valborg nu). 

Idag har jag tillbringat dagen med Annie i stan. Det blev shopping, underbart god ekologisk lunch på Barista och en glass =) Även lite sol på det! Jag älskar verkligen att vara ute när det är varmt, soligt och skönt! Det är även en anledning till att jag är dålig på att uppdatera vissa dagar. 

Nu borde jag gå och lägga mig fast magen kurrar =(

I morgon eller ja, idag om jag ska vara exakt så ser jag fram emot ännu en solig och varm dag med parkhäng, grillning, öl, valborgsfirande, trevligt sällskap och en härlig feststämning =) Kom till tallriken och häng i morgon!

Natti natt.


P.s Sorry om jag yrade för mycket D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0