Försöker att städa...

... upp efter 3:dje världskriget! 

Jag vill flytta genast! Är trött på att bo i ett trångt råtthål som bara är stökigt och trångt där det ligger saker och kläder exakt överallt! Har städat nu i någon timme och har en liten paus nu. Fast jag städat som en galning är det inte fint, jag ser mer det som jippi, det finns golvyta som man kan gå på i stället för att vara tvungen till att hålla på med skeppsbrott! Pjo!

Jag längtar tills nästa sommar då jag förhoppningsvis jobbar med ett arbete där jag trivs bra. Har en stor (helst en 3,5a på minst 80 kvm) och fin lägenhet med Håkan och Ophelia som har öppen planlösning. Den ska ligga vid ribban eller i slottsstaden/hästhagen. 

Nu ska jag fortsätta med städningen och sedan ska jag steka på balkongen. 

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0