lista!

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? En blå koftjacka, en vit jacka eller en blå

2. Vad använder du just nu för skor? Inga just nu

3. Favoritfärg på kläder? Lila, svart, blå, blått, vitt m.f =)

4. Favoritmaterial på kläder? Bomull

5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Klänningar, kjolar, tröjor, koftor, västar, linnen m.m.

6. Favoritaffärer? Hm, Gina Tricot, SNS, Bianco bl.a.

 

GREJER

Vad använder du för:

1. Väska? En liten svart eller en liten blå väska

2. Plånbok? En lila från Monki

3. Smycken? Pärlörhängen

4. Solglasögon? Svarta från Florens

5. Nagellack? Just nu har jag genomskinligt

6. Mp3? Har ingen

7. Mobil? Samsung U600

 

SKOR

1. Hur många skor har du? 35 skulle jag gissa på

2. Hur många av dessa har klackar? 5 kanske...

3. Var köper du dina skor? SNS, Stadium, Radica Sports, Din sko m.f

4. Hur förvarar du dina skor? Skohylla, garderobsgolvet, på garderobshyllan, på garderoben, i hallen på golvet, i en skoförvarings tyg grej som hänger på dörren i garderoben

5. Vilken skostorlek har du? 36-37 oftast

6. Skor du mins från förr? Buffalo och Fila

 

BLANDAT

1.Vad har du i din:

a) Jackficka just nu? Det beror på i vilken jackficka, men massa skräp antar jag

b) Handväska eller liknande just nu? Plånbok, lepsyl, näsdukar, kvitton, tamponger

2. Vad är du beroende av? Försvarets, bodylotion, handkräm och H :)

3. Vilken sorts lipsyl använder du? Försvarets och Vera

4. Vad tror du på? Andar/Andlighet

5. Vad köpte du senast? Mat igår när vi storhandlade

6. Har du nått husdjur? Min lilla Ophelia

7. Vad bor du i? Lägenhet med mina 2 favoriter :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0