Tråkig lördag...

Fy vilken tråkig lördag det varit hittills. Började med att Håkan gick till jobbet tidigt och att jag låg kvar och väntade på att klockan skulle ringa så jag skulle börja tvätta =( Blää! Efter att ha sprungit upp och er som en jojjo så sitter jag här och äter frulle. Slösurfar och kollar tv, sedan ska jag sätta igång med pluggandet. Såå tråkigt men nödvändigt! Ska även kolla kurslitteraturen till kursen som börjar på tisdag. 
En konstig sak som har hänt 2 gånger när jag handlat mat är att jag hittat ostar som varit kvarglömda. Varför just ostar? Igår hittade jag den runda förpackningen med den glads kon =) Och den osten är en av mina favoriter! Den första gången hittade jag en god mögelost =)
Nu regnar det också... Känns rätt bra då jag ska plugga ;)
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0