träna träna och åter träna...

Igår när jag satt och njöt av solen på balkongen med nyaste numret av Elle i handen kom jag till ett repotage som handlar om Gwyneth Paltrow- träna som en stjärna. Läste repotaget då jag var nyfiken på om det fanns något träningstips. Om man ska sammanfatta repotaget så står det att Gwyneth tränar 2 timmar om dagen 6 dagar i veckan för att hon ska kunna behålla den kroppen hon har! Det är helt sinnessjukt! Vem har tid med 2 timmars träning 6 dagar i veckan? Inte jag i alla fall, plus att jag har inte hittat någon träningsform som jag hade kunnat träna så mycket och ofta heller och tycka det är kul! 

Gwyneth-paltrow_280_481434a.jpg


Nu under de senaste 2 veckorna har jag febbat på mig, och det blev inte bättre när vi var i Östersund och blev gödd 24 seven med mat, fika, godis, fika, mat, frukost och fika igen. Det första som märks är att alla mina jeans och shorts som suttit relativt löst i midjan innan är as tighta nu. Ska skärpa mig till mig när det gäller vad jag äter och när på dygnet jag äter, ska även träna mer. Som Håkan sa igår " Det som gäller för dig är att sluta äta chips och godis och att röra på dig" Detta stämmer verkligen, men jag letar fortfarande efter en träningsform som jag tycker är kul och vill göra... Ingenting kommer dock bli lika roligt som att rida, men det tar för mycket tid så det hinner jag inte med vilket är tråkigt =( Men det måste ju finnas någonting som är roligare än gym, eller? Någon som har något förslag?

Idag ska jag på massage vilket jag ser fram emot, ska ta en powerwalk dit och en hem tänkte jag. Och i morgon ska jag träna om jag inte ska jobba eller slutar sent.

Vad tränar du för någonting?

P.s Tror jag ska försöka ge mig ut på mina inlines D.s

Kommentarer
Postat av: sissi

Kickboxning är himla kul!!

2009-08-16 @ 01:29:56
URL: http://jennejenne.blogg.se/
Postat av: maria

ha en bra dag:)

2009-08-17 @ 13:01:20
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0