14 februari.

Igår på alla hjärtans dag hade jag en helt underbar dag med H :)
Alla hjärtans dag är det någonting underligt med tycker jag. Varför ska man just denna dagen vara med sin partner och visa sin kärlek till varandra? Jag tycker att dagen är töntig! Och jag tycker att man ska visa sin kärlek till sin partner alla andra dagar på året, inte bara en gång om året i februari för att dagen heter alla hjärtans dag.
Många par förlovar sig och gifter sig på alla hjärtans dag. Varför gör man det just den dagen undrar jag? Jag vill förlova mig och gifta mig någon av alla de andra dagarna på året, aldrig på alla hjärtans dag. Jag vill ha en helt egen dag med min partner, inte dela den med massa andra människor. En egen dag ska det vara!
Vad tycker ni om alla hjärtans dag?

Nu ska jag hjälpa H med middagen.


Fred ut!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Även om jag inte har någon pojkvän så håller jag med dig. Dagen är överskattad och bara afärrerna som tjänar på det. Ses på torsdag

2009-02-16 @ 12:51:24
URL: http://jossegoldigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0