Diet Piggy!

Förra inlägget jag skrev handlade om banting. Hittade diet piggy idag och var tvungen att köpa den så nu bor den i min kyl. Jag blir lika förvånad varje gång när jag öppnar kylen och jag hör den grymta -nöff nöff nöff nöff-  Har inte vant mig än, haha!

Diet Piggy är alltså en rosa gris i plast som man ska ha i sin kyl för att man inte ska kunna öppna kylen utan att bli upptäckt. Grisen grymtar så fort man öppnar kylen och slutar inte för än man stänger igen kylen igen (piggy är ljuskänslig).

Jag tycker att Piggy är väldigt söt som sitter där och tittar i min kyl :)



Undrar om diet piggy kommer göra att jag äter mindre. Meddelar er så fort jag vet :P

P.s Bilden blev visst aningen stor, men orkar inte leta upp en bättre D.s



Fred ut!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahahah coolt var köpte du den???

2009-02-18 @ 16:20:26
URL: http://jossegoldigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0