Fryser!

Brrr vad kallt det är!
Under hela vintern har det varit svin kallt här hemma, från 16-19 grader. Och jag som är frusen människa. Det är dålig tätning i fönsterna och balkongdörren. Har tejpat vid dörren så det inte stormar rakt in. Funderar på att täta fönsterna själv, eller alltså köpa såna gummilister och fästa på nått sätt och vis. Får kolla upp de där.
Men under sommaren är det bastu här inne! Men då kan man i alla fall öppna så det blir tvärdrag. Just nu längtar jag till bastuvärmen brr!

Jag gjort thé nu :) Ska fortsätta kolla på nyheterna nu.


Fred ut!

Kommentarer
Postat av: Sawen

svar:bJag kan faktiskt inte bestäma mig för vem hon kommer välja, men jag tror nog att du är inne på rätt spår. Äldre, helt okej utseendemässigt, spännande eftersom han är från brazilien och rik. Han kan nog få henne att smälta med sina charmiga kommentarer. Däremot kommer det inte att hålla i längden :P.



Jag gillar oxå killen som sa "Är det för tidigt att kalla dig pappa" när han skulle skaka hejdå-hand med hennes söta pappa. Haha, han var ju charmig.



När är nästa avsnitt?

2009-02-26 @ 03:44:48
URL: http://sawens.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0