Helgens bravader...

Denna helgen blev inte alls som jag hade planerat. Hade i och för sig inte planerat särskilt mycket mer än att plugga mycket och att ta det relativt lugnt över lag. Men redan i fredags tog jag mig ett glas rött när jag lagade mat, det var jag värd tanke på hur mycket jag pluggat hela veckan. 
Vår son kom hit och sen kom Amanda hit och tillslut så hade vi visst fest här. Det var skoj skoj skoj!! Vi gick till svartklubben runt hörnet och hängde där, jag var sinnessjukttrött och stack hem och deckade.

Igår lördag vaknade jag med världens hufvudvärk. Bodde i sängen hela dagen, eller i alla fall till klockan 18. Lagade tacos, gjorde en smulpaj på hallon och blåbär. Handlade där efter läsk och lite godis och ville sova igen. Somnade tidigt... 

Idag har jag pluggat och tänkte ta mig ut en sväng idag. 


Vad har ni gjort i helgen?



Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0