MODELLERNAS RETUCHERINGS-FUSK!!

Snodde detta inlägget från tyras blogg----> http://tyras.se/ (kan som vanligt inte länka).
Jag vill visa er hur det går till i modellvärden.

MODELLERNAS RETUCHERINGS-FUSK!!

Vad är mitt budskap med det här då? JO, att ni ska inte ha skådisar och modeller som erat ideal, för mycket är fusk i deras bilder! Det finns till och med vissa skådisar som tvingar fotograferna att retuchera "röda mattan"-bilder och privatbilder som fotpgrafer tar...Det är inget skämt! Man ska inte avundas någons hy eller någons kropp tycker jag, med tanke på hur mycket det fuskas. Det är nästan inga som vet att det fuskas så mycket, men det kanske är för att det är svårt att få tag på "före-bilder" av skådisar och modeller. Men jag hoppas verkligen att dom här bilder kanske kan få er att tänka till, jag hoppas det! Kram

Vilken fin hy hon fick. Lite blondare också...
image427image428'

Snacka om vilken porslinshy hon har...Eller jaha okej, det var bara en bra retuchering...
image429image430

Och så kan man bli 10 år yngre, på några minuter...
image431image432

Här vill jag att ni kollar väldigt noga! Gjorde hon en fett-sugning över lår och rumpa mellan bilderna? Ser så ut, med tanke på hur mkt smalare hon är på efter-bilden.
image433image434

Finare hy, och snyggare bröst  som sitter jämt, efter retuchering!
image435image436

Ginatricot modellen som har ett fantastisk utseende...Eller?
image437

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0