Underliga drömmar...

Jag har sovit jätte dåligt i natt. Vaknde flera gånger och drömde en några konstiga drömmar.

En dröm... Jag och 2 kursare till mig var på tågluff. Vi åkte en skabbig båt,  och bestämde oss för att lämna vår packning på vårt hotel. Vi tog samma båt någon annanstans. Men när man skulle hoppa av så var man tvungen att hoppa rakt ner i vattnet och simma till kajen. Så det gjorde vi. Sedan åkte vi massvis med karuseller. Jag sa att jag ville åka runt till alla varma länder och då sa en annan att det ville inte hon för hon ville åka runt till alla kalla länder. Och vi hade varit så smarta att vi inte bestämt vilka länder vi skulle åka till innan vi drog hemmifrån. 

En dröm till... Jag och några till hade filmkväll eller nått. En tjej som jag är bekant till som jag tycker är konstig berättade att hon hade ett fosterbarn, en tjej som var runt  8-10 år. Efter någon timme så berättade hon att hon inte hade ett fosterbarn längre då hon hade dödat de. Jag blev helt ställd och frågade varför. Då viska hon till mig "självkännedom" (jag tror det var det ordet). Jag fattade ingenting och då berättade hon att hennes fosterbarn hade dålig självkännedom och det var därför hon tyckte det var lika bra att döda henne. Sedan så höll hon i en korsordstidning där det fanns lediga rutor där ordet självkännedom skulle stå.

Dessa drömmarna var så verkliga. Det är inte så att jag tycker att den tjejen i den andra drömmen som jag redan tyckte var konstig är mindre konstig nu.



Har ont i magen men vet inte om det är pga. att jag är hungrig, mätt, stressad eller vad.

Ska äta upp min frulle och sen ska jag läsa ut den där förbannade boken. När jag läst ut boken ska jag ner på stan med Josse och kolla efter jeans och en klänning.

Fred ut!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Sv: Tack :D

Inte jättesvårt, blir lättare ju mer man övar.

2009-02-26 @ 14:27:14
URL: http://tildaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0