Ska jag klippa mig??

Idag såg jag en tjej som har sjukt snygg frisyr!!! Så nu vill jag nog klippa mig, är inte 100 på det är men 90. Mitt hår är ju ändå så slitet och uppklippt och om jag ska kunna få det jämnare och mindre slitet så kan det vara bra att klippa mig. Mitt hår växer ju ut igen och det växer som ogräs!

 

nicolefrisyr_1183298610.jpg

Någonting i den här stilen tror jag att jag vill ha. Undrar om mitt hår passar i den frisyren då jag har en jätte tjock hästman. Köpte en tidning med massa frisyrer i som jag ska kolla i i kväll. Hoppas det finns någon ledig tid i morgon till mig om jag bestämmer mig för att klippa mig. Ska färga håret mörkbrunt också :)

Idag har jag shoppat med Josse hela dagen, är helt slut nu.
Bilder kommer upp i morgon!


Peace!

 


Kommentarer
Postat av: Sissi

Allt klär en skönhet...

2009-02-27 @ 19:37:18
Postat av: jeanny

sv: eller hur.



bara för det inlägget så har jag fått massvis med kommentarer om ''hur jag vågar lägga ut bilder på min son''

2009-02-27 @ 22:16:12
URL: http://gadn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0