Ännu en lista.

Jag älskar listor och var tvungen att göra en nu. Snodde den av Sawen :) 

 

namn: Caroline
födelsedag:  15 April
uppvuxen i: Varberg
bor: Malmö
ögonfärg: Brun
hårfärg: Brunt
pluggar: Till Syv på Malmö Högskola
familj: Mamma, Pappa, Syrran, Håkan & Ophelia


FAVORIT...
färg: Rosa, vit, grön, lila, gul massor!
bok: Lasermannen fast jag inte läst ut den
fordon: Flyg
film: Pulp Fiction, True Romance, Kill Bill, Hitta Nemo, Sex and tje city m.f.
djur: Hästar, hundar katter
affär: H&M, Gina Tricot, Radical Sports m.f.
serie: 2 and a half men, Weeds, Andra Avenyn, Scrubs bl.a.
plagg: Klänning och kjol
skor: Mina 3 par Nike, mina lila adidas och mina rosa, silver, svarta, turkosa Reebok


BRUKAR DU...

titta på dig själv i spegeln: Ja...
gnälla: Ibland
skrika: Ibland. Ibland när jag är glad och ibland när jag är arg
sova: Ja, sova är bäst!
försöka vara annorlunda: Nä
klä dig i svart: Ja
gå till kyrkan: Nej
gå i skolan: När jag känner för de och måste
röka: Nä, aldrig!
ljuga: Mycket mycket sällan
hata folk: Oftast inte, men kan hända
lita på folk: Nja


NÄR...

Köpte du något senast: För några timmar sedan 
Kramades du senast: Nyss


VEM...

Saknar du: ...?
rörde dig sist: Håkan
vill du slå: Elaka människor
kramade du sist: Håkan
vill du vara som: Hmm... Ingen aning
sårade dig sist: ....?
gjorde dig riktigt glad senast: Håkan


HAR DU...
 
brutit några ben någon gång: Ja, handen och benet men inte samtidigt
några piercings: Naveln
egen dator: Min fina vita MacBook
gjort bort dig rejält: Haha, ja tusentals gånger
bra självförtroende: Okej, bättre andra dagar sämre andra dagar
kysst någon: Kanske :P
varit/är kär: Mmm...

HUR...

svarar du i telefonen: "Heeeej!" Om det är någon kompis eller så. Om den är okänt nummer "Hej det är Caroline".
mycket pengar har du: Alltid för lite
ofta bäddar du sängen: Aldrig
ofta städar du: När jag orkar
många stör du dig på: Några
ofta träffar du din familj: För sällan, fast Håkan och Ophelia varje dag :)


TROR DU...

att du kommer bli något: Ja
på gud: Nä
på rymdvarelser: Nä
att folk tycker om dig: Ja de hoppas jag att mina vänner och Håkan gör
på ett liv efter detta: Ja. Man kan inte bara dö och fortsätta vara död


ÄR DU...

förstående: De tycker ja, eller?

oftast öppensinnad: Ja oftast
osäker: Ibland
intressant: HAHA nej, absolut inte!
hungrig: För ofta
smart: Haha, tycker jag inte fast folk påstår det ibland
barnslig: Mycket och ofta
liten: Liten och liten men jag är inte minst
frågvis: Jaa och nyfiken
organiserad: Nä, vad är de?
hälsosam: Nä, kunde varit mycket mer hälsosam
blyg: Händer sällan
lättuttråkad: JA!
ansvarsfull: Beror på vad det gäller
arg: Inte så ofta
ledsen: Ibland, fast mer less än ledsen
glad: Ja, varje dag :)
pålitlig: Ja!
positiv: Ja de tror jag
lätt att förföra: Nä, knappast!
bra på att ge komplimanger: De tror jag, när jag ger komplimanger så menar jag det


VÄLJ

katt eller hund: Ophelia :)
vit eller svart: Vitt vitt vitt!
varmt eller kallt: Varmt, sommar och sol tack! 
vatten eller land: Land
sex eller kyssar: Pussar Kramar och Mys
telefon eller internet: Internet
musik eller teater: Musik
bok eller film: Film
leva eller dö: Leva, dör gör man tillslut iaf
Komedi eller skräck: Komedi
Pirat eller Viking: Pirat lätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0